środa, 3 sierpnia 2011

Film ?! ;>

Czeeść,
dzisiaj trochę krótko,
 bo nie mam zbytnio czasu, 
w sumie cieszę się, że wgl .
mogłam coś napisać ;>.

Opowiemy Wam, a raczej wkleimy kawałek bardzo fajnego artykułu :

Niemiecki Nickelodeon oraz Studio100 Media są w trakcie tworzenia filmu na podstawie popularnego serialu Nickelodeon, który niedawno zadebiutował również w Polsce - "Tajemnice Domu Anubisa". Oficjalnie film będzie kręcony w Belgii i premiera planowana jest na wiosnę 2012 roku. Adaptacja pojawi się w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Czy jednak pojawi się w Polsce, skoro na owej liście nie znajduje się nawet Ameryka?

Podobno film ma nosić tytuł "The Anubis Door", jednak ta nazwa nie została potwierdzona, gdyż pochodzi z angielskiej wikipedii. Wiemy, że każdy może ją edytować, więc prawdziwości tego doniesienia możemy się tylko domyślać. Jednak film został oficjalnie potwierdzony i nie musimy się obawiać że to wymysł.

Film na podstawie TDA na dużym ekranie... Fajny pomysł, ciekawe czy będziemy mogli go kiedyś obejrzeć... Może jak odniesą sukces, rozpowszechnią adaptację? Co o tym sądzicie ? 

 

Hmm.. Myślałyśmy, że będzie jakiś kolejny nius z Twittera, żeby 'wydłużyć notę', ale nic ciekawego nie widzę ;( 
Pewnie nasi ukochani aktorzy mają bardzo dużo zajęć na planie filmowym i nie mają czasu na kompa ;D:D






Dzisiaj kolejny odcinek TDA. Jak myślicie o czym będzie ? Dla przypomnienia skrócę Wam wczorajszy ;)

Wczoraj Alfie znalazł Ankh, który zgubił Fabian. Jerome po mału zaczyna kręcić z Marą, dla niej nawet wystawił przyjaciela, bo wolał grać w szachy ;o <3 :D. Szkoda tylko, że Marome nie będą razem... przynajmniej z tym sezonie xD. A.. no i Jerome zgłosił Marę do wyborów na przedstawiciela szkoły. Sibuna, a dokładnie Amber i Patricia poddały się widząc zdjęcie ojca Victora wyniki toksykologiczne (Alfie 'zatruł się.. ziołami'). Ja tam nie wierzę, że to były zioła... w końcu w szpitalu pracuje pielęgniarka, która też bierze udział w spotkaniach w piwnicy... sądzę, że podmieniła wyniki. Ninie objawiła się Sarah podając pewne liczby. Jak przypuszczacie, co one oznaczają? Bym Wam powiedziała, ale nie chcę psuć niespodzianki, dowiecie się niedługo. ;)

Na koniec - animajszon ! 


Na dziś to wszystko, jutro następny post,
 więc zapraszam! Czymcie się ;*
Aaa.. i jeszcze jedno..
Chcemy, żeby nasze statystyki rosły
więc mamy małą prośbę
Polećcie nasz blog znajomym, rodzinie, przyjaciołom ;)

Z góry dziękii ;*. Buuźka ^ 
siieemczii . ;) 

1 komentarz: